در گفت‌وگو با پانا؛

لطفی: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه امنیت ملی است

آمار مشارکت در انتخابات در آمریکا زیر ۴۰ درصد است/ نباید فریب شعارهای انتخاباتی را بخوریم/ نامزدها اگر پای وعده‌هایشان نایستند پرونده سیاسی خود را برای همیشه خواهند بست

تهران (پانا) - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌گوید میانگین شرکت مردم آمریکا در انتخابات معمولا زیر 40 درصد بوده است، بسیاری از کشورهای مدعی دروغین مهد آزادی و دموکراسی، نسبت مشارکت آن‌ها نسبت به ایران بسیار پایین است. میانگین آنها زیر 40 درصد است در حالیکه ما 85 درصد، 74 درصد و 68 درصد داشتیم. این آمار اما وقتی مقداری تنزل می‌کند، آنها فریاد می‌زنند که مردم از نظام بریده‌اند، مردم به انقلاب پشت کرده‌اند، این تحلیل‌های شیطانی را مطرح می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لطفی: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه امنیت ملی است

نصرت‌الله لطفی در گفت‌وگو با پانا بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و گفت: «یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دموکراسی است، در دنیا شعار آن را سر می‌دهند و در ایران اسلامی به آن عمل می‌کنند. جمهوریت و اسلامیت در ایران ما دو اصل است. یکی از جلوه‌های تجلی جمهوریت هم، صندوق‌های رای است.»

وی ادامه داد: «در انتخابات مختلف مجلس، ریاست‌جمهوری و شورای شهر و خبرگان رهبری، موضوع فقط انتخاب یک شخص نیست، بلکه حضور، نشانه وفاداری مردم به نظام و انقلاب است. باید آثار انتخابات را فراتر ببینیم. ما هر سال شاهد توطئه‌هایی هستیم که با حضور مردم در صحنه خنثی می‌شود، مشارکت حداکثری در انتخابات هم پشتوانه امنیت ملی است.»

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: «آثار و برکات وصف‌ناپذیری در همه انتخابات پیش از این را شاهد بوده‌ایم، انتخابات 28 خرداد نیز اهمیت زیادی دارد.»

لطفی به درصد مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: «میانگین شرکت مردم آمریکا در انتخابات معمولا زیر 40 درصد بوده است، بسیاری از کشورهای مدعی دروغین مهد آزادی و دموکراسی، نسبت مشارکت آن‌ها نسبت به ایران بسیار پایین است. میانگین آنها زیر 40 درصد است در حالیکه ما 85 درصد، 74 درصد و 68 درصد داشتیم. این آمار اما وقتی مقداری تنزل می‌کند، آنها فریاد می‌زنند که مردم از نظام بریده‌اند، مردم به انقلاب پشت کرده‌اند، این تحلیل‌های شیطانی را مطرح می‌کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «بنابراین حضور در پای صندوق‌های رای، وفاداری به امام، نظام، انقلاب و این امانت است. امام می‌فرمایند حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است، اعظم فرایض است. آیا با نیامدن به پای صندوق‌های رای و رای ندادن، مشکلات برطرف خواهد شد؟ یا نه، ما یک دولت قوی با درصد بالای مشارکت مردمی داشته باشیم؟ کدام یک را نظام سلطه محک خواهد زد؟ از ترس دولت قوی است که باید بیاید و همراه شود. بنابراین اگر می‌خواهیم مشکلات برطرف شود باید یک دولت قوی با رای بالای مردمی شکل بگیرد.»

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان توصیه کرد: «نباید در انتخاب فرد جوزده شویم، نباید فریب شعارهای انتخاباتی را بخوریم. نامزدها باید بدانند مردم ما فهیم هستند، اگر وعده‌ای می‌دهند باید پای آن بایستند، وگرنه برای همیشه پرونده سیاسی خود را خواهند بست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار