10 انتصاب جدید در کاراته بانوان قم

قم(پانا)- هیات کاراته استان قم در روزهای منتهی به مجمع انتخابات این رشته ورزشی مدال‌آور و پرمخاطب، 10 انتصاب جدید در کاراته بانوان انجام داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
10 انتصاب جدید در کاراته بانوان  قم

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته بانوان استان قم، در روزهای منتهی به پایان دوره سرپرستی هیات کاراته استان قم و بعد از پایان یک هفته کاری ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این هیات ورزشی، جلسه‌ای با حضور سرپرست و مسوولان بخش بانوان هیات کاراته برگزار و اعضای جدید کمیته‌های بانوان معرفی شدند.
در این نشست، هاجر عبادی سرپرست کمیته مربیان، عزیزه موسوی سرپرست کمیته داوران، الهام احسن سرپرست دبیر اجرایی، معصومه فرجی سرپرست کمیته آموزش، مینا موسوی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات، آرزو شریفی سرپرست کمیته استعدادیابی، فاطمه میرزاحسینی سرپرست کمیته فرهنگی، زهرا سلطانی سرپرست کمیته همگانی، اثنی‌عشری سرپرست کمیته انضباطی و فاطمه رودگر سرپرست کمیته روابط عمومی بانوان هیات کاراته قم شدند.
این در شرایطی است که هیات کاراته استان قم از شهریور ماه سال 1399 توسط مهرداد حاجی‌زاده به شکل سرپرستی اداره می‌شود و البته این روزها آماده برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس چهار سال آینده خود است، هیاتی که بعد از ابطال انتخابات زمستان سال 1398 ماه‌های زیادی است که بیشتر در حواشی انتخابات آینده به سر می‌برد.
از پنجم شهریور ماه سال گذشته با استناد به ماده ۱۰ اساسنامه هیأت‌های ورزشی و بر اساس ابلاغ سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، مهرداد حاجی‌زاده به عنوان سرپرست هیأت کاراته استان قم معرفی و منصوب شده، کسی که یکی از 15 کاندیدای ریاست این هیات ورزشی نیز محسوب می‌شود.
مهرداد حاجی‌زاده که معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز محسوب می‌شود در جدیدترین تصمیم هیات، مسوولان کمیته‌های بانوان هیات کاراته قم را معرفی و منصوب کرد، برای این منظور با حضور وی و علیایی سرپرست نایب‌رئیسی بانوان هیات کاراته جلسه معارفه مسوولان جدید کمیته‌های بانوان این هیات در سالن جلسات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، ضمنا اعضای حاضر در این جلسه پیرامون برنامه‌ها و عملکرد هیات کاراته نظر و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار