مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات نهایی ضروریست

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تاکید کرد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات نهایی ضرروی و مستمر است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات نهایی ضروریست

مهین منافی در شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در ایام کرونا با کمترین امکانات اقدامات خوب و مطلوبی به ثبت رسیده است و فرهنگیان استان با تلاش مضاعف آموزشهای مجازی را به پیش برده اند که جای تقدیر است.

وی اظهار کرد: با تعامل، معاونتها و مناطق می‌توانند روند آموزش را به بهترین نحو مدیریت کرده و به پیش ببرند.

منافی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی نسبت به اخذ جایگاه خاص اداره کل در شاخصهای لازم در کشور افزود: باید تلاش مضاعفی شود و این یک مطالبه است.

وی بیان کرد: معلمان و فرهنگیان استان از تخصص و تحصیلات خوبی برخوردار هستند و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی لازم است تا شناسایی چالشها و آسیب‌شناسی لازم در زمینه ارتقای شاخصها انجام شود، نظارت در استان نیز که در دستور کار است باید توسط زبده ترین افراد این نهاد انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: داشتن سواد سیاسی در جامعه بیانگر نوعی رشدیافتگی در جامعه است ولی در بخش آموزش و پرورش سیاسی کاری جایی ندارد.

منافی گفت: پرداختن به مساله تعلیم تربیت اولویت فعالان در این نهاد است هرچند که ترغیب و تشویق به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است و در این صحنه باید در کنار دولت و نهادهای اجرایی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار