مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ساماندهی منطقه ۴ :

تلاش برای نگهداشت نیروی انسانی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، داشتن اطلاعات و آمار دقیق وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح آینده را عامل اصلی موفقیت در هر برنامه ریزی دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۷۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای نگهداشت نیروی انسانی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد

اولین جلسه از سلسله نشست های بررسی وضعیت ساماندهی مناطق در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، اولین جلسه از سلسله نشست های بررسی وضعیت ساماندهی مناطق مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در منطقه ۴ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای ساماندهی در بستر سامانه روشکا به صورت مجازی و شورای ساماندهی منطقه ۴ در اندیشکده تحول برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، داشتن اطلاعات و آمار دقیق وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح آینده را عامل اصلی موفقیت در هر برنامه ریزی دانست و ادامه داد: رصد دائمی وضعیت نیروی انسانی به ویژه در فرایند نقل و انتقالات همواره باید موردتوجه مسوولین ساماندهی مناطق باشد.

فولادوند افزود: تلاش برای نگهداشت نیروی انسانی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد. در بحث نیروی انسانی دقت بیشتری داشته باشید مخصوصا کارشناسان مقاطع تحصیلی باید پیگیری کنند و همه با هم کمک کنیم و به امید الهی و با مساعدت و همکاری همه جانبه خوب شما دوستان، بتوانیم سال تحصیلی جدید را به نوعی آغاز کنیم که با شادابی و به بهترین نحو انجام شود و موفقیت در این امر مستلزم همکاری اعضای ستاد ساماندهی هستند.

در ادامه محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن بیان وضعیت نیروی انسانی در منطقه ۴ و آمار قابل توجه بازنشستگان در این منطقه اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همفکری و همکاری مسئولین در اداره کل اتفاقات خوبی را برای جامعه دانش آموزی یکصد و سی هزار نفری منطقه ۴ رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار