بازدید مدیر کل آموزش پرورش قم از نحوه برگزاری امتحانات حضوری

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با حضور در دو واحد آموزشی در ناحیه چهار قم، از نحوه برگزاری امتحانات حضوری پایه دوازدهم و نهم بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش پرورش قم از نحوه برگزاری امتحانات حضوری

«حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با حضور در دو دبیرستان شهید فلاحی و آیت الله ظاهری، از نحوه برگزاری امتحانات حضوری پایه دوازدهم و نهم بازدید کرد.
در این بازدید، علیرضا یاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم، معاون بهداشت اداره کل و نادر کریمی رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است با توجه به لزوم برگزاری آزمون های پایانی پایه نهم و دوازدهم بصورت حضوری، ادارات آموزش و پرورش طبق شیوه نامه و دستورالعمل های ابلاغی از سمت وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت بهداشت اقدام به برگزاری آزمون های حضوری با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی کردند.
همچنین با نظارت کارشناسان بهداشت و ادارات آموزش و پرورش فاصله چینش صندلی های امتحان دانش آموزان با رعایت دو متر از چهار طرف، ضد عفونی کردن کلیه مکان های برگزاری امتحانات و نیز مهیا کردن اتاق های قرنطینه و ایزوله مخصوص دانش آموزان بد حال و موارد دیگر رعایت شد.
خبرنگار: تینا سبحی منعم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار