مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا 22 اردیبهشت تمدید شد

زنجان (پانا) - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا 22 اردیبهشت تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا 22 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی گفت: همزمان با ماه رمضان برنامه‌های مختلفی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرایی می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها به صورت مجازی است.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال ششمین جشنواره فرهنگی و هنری رمضان برگزار می‎‌شود، افزود: این جشنواره با هدف تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان و همچنین برای حمایت از پویش در خانه بمانیم و رزمایش همدلی و مهربانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه تمام گروه‌های سنی در همه شهرستان‌ها و مناطق به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، به همراه سخنرانی، تقدیر از چهره‌های برتر قرآنی استان، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه علمی و تخصصی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم نهج‌البلاغه، برگزاری شب‌های شعر رمضان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.
قاسمی اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش ادبی کتاب، شعر و دلنوشته و داستان (فارسی و ترکی) و بخش هنری با موضوع فیلم کوتاه با موضوعات قرآن، عترت و رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۳ اردیبهشت بود، اضافه کرد: با توجه به درخواست شرکت کنندگان مهلت شرکت در این جشنواره تا 22 اردیبهشت ماه تمدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار