سلامتی و نشاط جامعه مهمترین رکن است

تهران (پانا) - رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران ابراز امیدواری کرد که به زودی با تلاش مدافعان سلامت و همیاری مردم، ویروس کرونا را شکست داده و شور و نشاط به مدارس بازگردد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی و نشاط جامعه مهمترین رکن است

به مناسبت هفته سلامت، آیین تجلیل از همکاران، مراقببن و رابطین سلامت و برترین های جشنواره سفیران سلامت با حضور منصور سیف؛ ریاست اداره سلامت و تندرستی شهر تهران، مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهرا خدایی؛ کارشناس سلامت و حضور مراقبین، رابطین سلامت و دانش آموزان به عنوان برترین های سفیران سلامت منطقه، با شعار هفته سلامت«ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر» با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس اداره سلامت شهر تهران، ضمن تشکر از مراقبین سلامت و رابطین بهداشت در مدارس این قشر زحمتکش را در شرایط کرونایی به عنوان مدافعان نظام تعلیم و تربیت معرفی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که به زودی با شکست ویروس کرونا، باز شور و نشاط به مدارس بازگردد.

در ادامه مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، ضمن تبریک هفته سلامت به مراقبین و رابطین سلامت در مدارس خواستار توجه ویژه به جذب مراقبین سلامت برای مدارس شد.

وی افزود: سلامت دانش آموزان و ارتقا فرهنگ بهداشتی مهم است و مهمترین رکن اساسی حفظ سلامت جامعه است. سلامتی و نشاط جامعه در گرو این امر مهم و اساسی قرار دارد و مجموعه آموزش و پرورش و خصوصا کارشناسی سلامت تمام همت خود را در این زمینه معطوف داشته است.
وی همچنین عنوان کرد: یکی از دغدغه های ما در زمان شیوع ویروس کرونا در مدارس، سلامت و بهداشت دانش آموزان بود که شما عزیزان به عنوان مراقبان سلامت این وظیفه را به نحو مطلوبی انجام دادید.

در پایان زهرا خدایی کارشناس مسئول سلامت منطقه، با ارائه گزارشی عملکرد این واحد را در طی سال گذشته تشریح کرد.
در پایان به صورت نمادین از مراقبین و رابطین سلامت مدارس و برگزیدگان مسابقه سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار