بازدید رئیس کل دادگستری استان زنجان از دو واحد تولیدی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان

زنجان (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانجات استان در راستای تحقق شعار سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در راستای حمایت قضایی با حضور در شهرک صنعتی زنجان از دو واحد کارخانه فولاد صنعت اشراق و سیم وکابل نور زنجان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس کل دادگستری استان زنجان از دو واحد تولیدی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان رئیس‌کل دادگستری استان پس از بازدید میدانی از این دو شرکت در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که در سالن شرکت سیم و کابل نور با حضور همه اعضای ستاد برگزار شد، ضمن تقدیر از اعضای ستاد در پیگیری و اقدامات مؤثر در اجرای سیاست‌های ترسیمی نظام و قوه قضائیه گفت: سال 99 به همت اعضای ستاد اقدامات بسیار خوبی در تحقق شعار سال (جهش تولید) انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد اشراق ازجمله شرکت‌هایی است که اگر به‌موقع راه‌اندازی و در چرخه تولید قرار می‌گرفت سهم عمده‌ای در تولید و اقتصاد کشور و اشتغال 400 نفر داشت، اما با کوتاهی سهام‌داران وقت، منجر به تعطیلی شرکت شده است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات شرکت فولاد پرداخت و ضمن تبادل‌نظر با اعضای ستاد دستورات لازم در خصوص حل مشکل این شرکت را صادر کردند.

وی در ادامه با تقدیر از مدیرعامل شرکت سیم و کابل نور زنجان که با تولید ماهیانه 200 تن انواع محصولات سیم و کابل و باکیفیت و اشتغال 50 نفر به‌صورت مستقیم در تحقق شعار سال تلاش دارند افزود: دستگاه قضایی در کنار حمایت قضایی از واحدهایی که مشکل‌دارند از واحدهای تولیدی موفق که سهم مهمی در تولید و اشتغال دارند حمایت می‌کند و این‌یک وظیفه است.

صادقی نیارکی بر ارتقاء کیفیت محصولات این شرکت تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه محصولات این شرکت در حوزه ساختمانی است بایستی رعایت استانداردهای لازم و ارتقاء کیفیت سیم و کابل مدنظر و توجه باشد، چراکه توجه به این امور در حفظ جان و مال مردم بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار