اولین روز دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دختران در خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد (پانا) - مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری مجازی (در بستر شاد) برای دانش آموزان خراسان شمالی از تاریخ 29 فروردین تا 31 فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین روز دوره آموزش خبرنگاری پانا ویژه دختران در خراسان شمالی  برگزار شد

مجید مصباح در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود: این دوره صبح امروز یکشنبه 29 فروردین همزمان با سراسر کشور آغاز شد و در روزهای، دوشنبه 30 و سه شنبه 31 فروردین با عناوین خبرنویسی،مصاحبه و گزارش نویسی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان و مناطق به صورت آنلاین در شبکه شاد ادامه خواهد داشت و اولین جلسه این دوره توسط منیژه عباسپوراز مدرسین پانای استان در حال برگزاریست.و ادامه تدریس دوره آموزشی باخانم اکرم شایسته وخانم ملاعلی نژاد خواهد بود .

مدیر سازمان دانش آموزی استان،گفت: کلاس‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و حضور تمام شرکت‌کنندگان در تمام ساعات آموزشی الزامی است.

مصباح افزود: عدم شرکت دانش آموزان در کلاس‌ها به منزله انصراف از دوره تلقی می شود و برای شرکت کنندگان نیز، در پایان دوره آموزشی، کارت معتبر خبرنگاری صادر خواهد شد.

مسئول خبرگزاری پانا استان ادامه داد:54 نفر از دانش آموزان پسر و دختر به تفکیک در دو گروه 27 نفری در این دوره شرکت می کنند. دوره آموزشی ویژه پسران 5،4 و 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار