بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از پروژه جابجایی روستای مرصع در جهت حل مشکلات زیر ساختی این روستا

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به همراه فرماندار شهرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از پروژه جابجایی روستای مرصع شهرستان زنجان جهت حل مشکلات زیرساختی این روستا اعم از آب و برق بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از پروژه جابجایی روستای مرصع در جهت حل مشکلات زیر ساختی این روستا

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، خواجه ای با بیان اینکه، دلایلی مهمی از جمله وجود واحدهای مسکونی فرسوده و غیرمقاوم ، قرار گرفتن در معرض خطر سیلاب های فصلی و رانش زمین موجب جابه جایی این روستا شده است، گفت: خوشبختانه از ۱۰۰واحد مسکونی موجود در این روستا ، ۵۰ درصد تکمیل و احداث شده و ۵۰ درصد مابقی نیز بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی با اشاره به اینکه، بنیاد مسکن استان برای بحث آماده سازی محل جابجایی روستای مرصع در فاز اول اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال هزینه کرده است، افزود: تا کنون ۶۷ فقره تسهیلات از محل بازسازی و حوادث و ۳۳ فقره تسهیلات نیز از محل طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی، برای ساخت واحدهای مسکونی در این روستا از سوی این نهاد و همکاری بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه، باید تلاش کنیم با تعامل دستگاه های مرتبط مشکلات زیر ساختی این روستا را هر چه سریع تر حل کنیم، افزود: در صورت حل مشکلات زیر ساختی اعم از تامین آب و برق ، پیش بینی می شود پس از مدت ۳ ماه این روستا قابل سکونت باشد.

در پایان مقرر شد؛ بررسی های کارشناسی لازم از سوی شرکت آب و فاضلاب و همچنین شرکت توزیع نیروی برق در زمینه تامین آب و برق منطقه صورت پذیرد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با تعامل ویژه و تخصیص اعتبار لازم در حل مشکلات این پروژه کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار