ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است

تهران (پانا) - معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید دوسویه‌بودن رسانه به عنوان ماهیت آن، گفت رسانه‌هایی که با جریان یک‌طرفه فعالیت می‌کنند همان بولتن و بروشور هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن است

به گزارش معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی درباره نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه، با بیان این که در صورت نبودن بستر رسانه مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمی‌شوند، گفت: رسانه‌ها در مورد حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی به عهده دارند.

وی با اشاره به لزوم تبیین رسانه‌ها در مورد انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.

خدادی وظیفه رسانه‌ها را منطبق سازی اطلاعات با واقعیت دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی باید منعکس کننده همه‌ صداها باشند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش رسانه‌ها را اطلاع رسانی به مردم در مسیر انتخاب صحیح دانست و گفت: رسانه‌ها به جای انتخاب اسم باید به انتخاب برنامه بپردازند.

خدادی با اشاره به این که برخی از رسانه‌ها فقط نقدها را منتشر می‌کنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانه‌ای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعف ها را به مردم نشان دهند.
وی بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقد ها باید نسخه‌های پیشنهادی هم ارائه شوند.

خدادی با بیان این که در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت هم بازگو شوند، گفت: ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن رسانه است. رسانه ای با جریان یک طرفه همان بولتن و بروشور است.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخاب‌های زندگی روزمره هم نقش آفرینی می‌کند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در بازنشر راه حل در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار