کترینگ مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی می شود

رشت (پانا) - جلسه هماهنگی مشترک پیرامون راه اندازی کترینگ مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کترینگ مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این جلسه که با حضور معاونان درمان، فرهنگی و دانشجویی، بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع و همچنین مدیران خدمات پشتیبانی و مالی دانشگاه و کارشناسان حوزه های مرتبط برگزار شد، مباحثی از جمله راهکارهای صرفه جویی در حامل های انرژی و هزینه های وارده به دانشگاه از طریق راه اندازی کترینگ مرکزی و دستاوردهای بعدی آن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین چگونگی واگذاری فضاهای اختصاصی تهیه و طبخ غذا برای استفاده در واحدهای آموزشی (تغذیه دانشجویی) و نیز واحدهای آموزشی درمانی و بیمارستانی سطح استان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف راه اندازی کترینگ در سطح استان بصورت منطقه ای، مقرر شد که تغذیه دانشجویی دانشکده های سطح مرکز استان بصورت متمرکز در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان استقرار یافته و همچنین مراکز آموزشی و درمانی مرکز استان و بیمارستانهای سطح استان نیز در مناقصه هایی که در اوایل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، بصورت قطب بندی با محوریت یک مرکز، یکی از مراکز همان قطب دسته بندی و به بخش خصوصی واگذار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار