کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 5 ایرانی به نیمه نهایی رسیدند

تهران (پانا) - سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از امروز و به مدت 2 روز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 5 ایرانی به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان در روز نخست این مسابقات، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست با توجه به سر وزن نرسیدن جین هیوک کیم از کره جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر داواباندی مونخ اردن از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دلخانی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان قرار می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر اورماتبک آماتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر 7 المورات تاسمرادوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف هان جائه چانگ از کره جنوبی می رود.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور اول با نتیجه 9 بر صفر کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی با توجه به حضور نیافتن کشتی گیران عراقی و فلسطینی به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، پشتام در این مرحله به مصاف برنده سینگ گورپریت دارنده مدال نقره آسیا از هند می رود.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت. وی در کشتی بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مورات رامانوف از قرقیزستان مبارزه می کند وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف سهراب فاتویف از ازبکستان می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار