اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون

تهران (پانا) - اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد 22 فروردین ماه در با تجلیل از برخی از برگزیدگان استان تهران به صورت حضوری و تجلیل از برگزیدگان استانی به‌صورت وبیناری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد روز یکشنبه 22 فروردین از ساعت 10 تا 11:30 در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره جشنواره عکس رشد در دو گروه سنی بزرگسال (برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش‌آموزی (برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار شد.

در این جشنواره تعداد 4149 عکس در بخش آزاد و 1247 عکس در بخش فنی‌وحرفه‌ای به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن‌ها 2340 عکس در مرحله اول توسط هیأتی پنج نفره تأیید شدند. پس از سه مرحله داوری، تعداد 70 عکس در بخش آزاد، 22 عکس در بخش دانش‌آموزی و 23 عکس در بخش بزرگسال فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان استان تهران در فضای باز مجموعه دارالفنون با حضور دکتر حسن ملکی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دیگر مسئولان سازمان، برخی از داوران و نمایندگان بخش‌های مشارکتی جشنواره و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین در این برنامه تعداد 100 قطعه از عکس‌های راه‌یافته به جشنواره هم در نمایشگاهی یک روزه در فضای باز دارالفنون به نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به ذکر است، نمایشگاه مجازی و سراسری آثار در آدرس http://ax11.roshd.ir قابل مشاهده است.

همچنین برخی موارد از لینک های زیر قابل دسترسی است.

نتایج داوری دانش‌آموزی

http://ax11.roshd.ir/exhabit

نتایج داوری بزرگسال

http://ax11.roshd.ir/bozorgsal

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار