تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

رشت (پانا) - سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت با اعطای اعتبارنامه به هفت موسسه مردم نهاد جدید در حوزه ورزش و جوانان در گیلان، تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در استان به ۱۱۵ تشکل رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

به گزارش روابط عمومی امور جوانان اداره ورزش گیلان، اصغر ابراهیمی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اعتبار نامه هفت موسسه مردم نهاد استان گیلان در حوزه ورزش و جوانان در این استان اهداء شد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان افزود: این موسسات مردم نهاد شامل فرتاک کاسپین، موسسه نوای زندگی گیل، موسسه پیشگامان شهر ایده آل، موسسه مهرآوران زندگی فردا، موسسه مهرورزان دیار میرزا، موسسه باران هنرگیل و موسسه طنین شادی هستند که فعال در حوزه های مختلف جوانان هستند و با اعطای اعتبارنامه می توانند فعالیت های خود را در این حوزه به انجام برسانند.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه پیش بینی شده برای فعالیت این تشکل ها هم اکنون تعداد سمن های گیلان در حد مطلوبی است و هم اینک به برنامه بلند مدت وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی ۱۱۵ سمن استان دست یافتیم.

وی ادامه داد: توانمندسازی سمن ها و حمایت از جوانان از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است و امیدواریم با استفاده بهینه از توانایی این موسسات بسیاری از کارهای حوزه ورزش و جوانان را توسط این سمن ها انجام دهیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت های مناسبی داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار