افزایش ۷۷ درصدی تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی نسبت به سال گذشته

تبریز(پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت طی روز‌های ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال، ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۷۷ درصدی تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی نسبت به سال گذشته

اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی استان در این مدت ۷۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو در آذربایجان‌شرقی ثبت شده است گفت:این تعداد تردد خودرویی بر اساس اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده است.

او با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار خودرو در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده بود افزود:دراین مدت تعداد خودرو ورودی به استان ۸۸۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودرو‌های خروجی از استان ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه بود.

او گفت:در این بازه زمانی از مسیر‌های میاندوآب -ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر- سراب، ایواوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان- میانه بیشترین تعداد خودرو به استان وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش میزان تردد در راه‌های ارتباطی استان از رانندگان خواست با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی در روز‌های آخر تعطیلات نوروزی از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار