علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد که در پی قطع همکاری باشگاه سپیدرود رشت با سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود، علی نظرمحمدی از سوی مدیرعامل این باشگاه به سمت سرمربی این تیم در نیم فصل دوم لیگ دسته دو انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد

به گزارش ایرنا، رادنی دیدار افزود: پس از جلسه ای که بین سیدمهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی نظرمحمدی برگزار شد، این مربی بومی که سابقه سرمربیگری سپیدرود و چند تیم دیگر را در کارنامه خود دارد، دوباره به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

وی گفت: نظرمحمدی پیش از این نیز سرمربی سپیدرود بوده و در آن سالها موفق شد با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس لیگ برتر صعود کند و یک نیم فصل هم در لیگ برتر هدایت تیم را برعهده داشت و علاوه بر سپید رود ۲ فصل هم در لیگ دسته اول در تیم خونه به خونه و رایکا بابل حضور داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: این مربی گیلانی فصل گذشته لیگ دسته اول را با سپیدرود آغاز کرد و در هفته سیزدهم در حالی که این تیم در رده دوازدهم قرار داشت، جای خود را به نادر دست نشان داد و راهی رایکا بابل شد تیمی که در رتبه ماقبل آخر لیگ دسته اول جای داشت اما در پایان فصل نظرمحمدی موفق شد علیرغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، رایکا را در رتبه سیزدهم لیگ دسته اول حفظ کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

سپیدرودی ها تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با کسب ۱۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار