26 درصد از تست‌های کرونا در استان مثبت است

اصفهان( پانا) - معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: به‌ طور میانگین۲۶ درصد از تست‌های کرونا در استان مثبت است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
26 درصد از تست‌های کرونا در استان مثبت است

به گزارش روابط عمومی استانداری استان اصفهان ایوب درویشی در جلسه ستاد مقابله با کرونا مبارکه در فرمانداری شهرستان مبارکه بیان داشت: به‌ طور میانگین ۲۶ درصد از تست‌های کرونا در استان مثبت است؛ این آمار در مبارکه ۳۲ درصد است که همین امر موجب شده تا این شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گیرد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا درباره شهرهای نارنجی و قرمز، مسافرت به مبارکه ممنوع است و از ورود مسافران جدید به این شهرستان ممانعت می‌شود و مسافرانی هم که در زمان حاضر در منطقه حضور دارند ۷۲ ساعت فرصت دارند تا به شهرهای خود بازگردند.

وی با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای کاهش روند مبتلایان به کرونا در شهرستان مبارکه افزود: اطلاع‌رسانی همه جانبه، هشدار و حساس کردن مردم نسبت به وضعیت جدید کرونا در دستور کار قرار دارد.

درویشی همچنین ادامه داد: نظارت بیشتری بر تجمعات، اصناف و مکان‌های شلوغ در روزهای منتهی به تعطیلات، با کمک دستگاه‌ها و مردم خواهد شد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان هشدار داد: در صورت بی‌توجهی، سختگیری‌ها در قالب برخورد قضایی و پلمپ مکان‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، شدت بیشتری خواهد یافت؛ در شرایط موجود، برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، ترحیم و تجمع در روز طبیعت ممنوع است و نظارت بیشتری بر آرامستان‌های شهرستان نیز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار