مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

تردد بیش از ۱ میلیون خودرو در محورهای گیلان

رشت ( پانا) -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۷۲۳ هزار خودرو به استان و خروج ۵۷۶ هزار خودرو از گیلان طی 13 روز در قالب طرح نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تردد  بیش از ۱ میلیون خودرو در محورهای گیلان

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۵ فروردین شاهد تردد یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۳۴ خودرو بودیم.

وی از ورود ۷۲۳ هزار و ۵۱۸ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۵۷۶ هزار و ۹۱۶ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۳۰۵ هزار و ۷۲ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۲۱۳ هزار و ۸۹۰ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۲۰۹ هزار و ۹۷۸ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار