امام جمعه موقت ورامین؛

یکی از گام‌های محقق شدن شعار امسال بازدید از شهرک‌های صنعتی است

پانا ( ورامین ) - امام جمعه موقت و فرمانده سپاه ورامین و فرمانده بسیج کارگری در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از شهرک ‌های صنعتی ورامین بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از گام‌های محقق شدن  شعار امسال  بازدید از شهرک‌های صنعتی است

اولین بازدید از شهرک‌های صنعتی ورامین با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت و فرمانده سپاه ورامین و فرمانده بسیج کارگری در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» صورت گرفت و مشکلات موجود بررسی شد.

در جریان این بازدید، حجت‌الاسلام محمودی گفت: طی تماس با انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، ضمن تقدیر از پیگیری‌های او خواستار دستور رسیدگی به مشکل این واحدهای صنعتی شدیم که استاندار تهران نیز وعده داد که پیگیر حل مشکل کارخانه‌های شهرک صنعتی ورامین باشد.

او بیان کرد: یکی از گام‌ها برای محقق شدن شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، بازدید از شهرک‌های صنعتی است.

حجت‌الاسلام محمودی افزود : در سال گذشته با توجه به تداوم مشکلات ناشی از ویروس کرونا، تورم، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دچار مشکل شد و تحت فشار بیشتری قرار گرفتند، اما این امیدواری وجود دارد که در سال پیش رو، با تدابیر، برنامه ریزی و راهکارهای پیش‌بینی شده، این مشکلات رفع شوند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: حل این موارد فقط با هم افزایی و مشارکت و خدمت به مردم محقق خواهد شد و با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب، باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ه‬ا‬ بهره گرفت تا برنامه‌ها و اهداف بر این اساس تنظیم و اجرا شوند.

خبرنگار: مجتبی کچوئی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار