پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به مناسب‌ فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ١۴٠٠

سعدآباد (پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به مناسبت فرا رسیدن سال 1400 پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به مناسب‌ فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ١۴٠٠

متن پیام اسماعیل علی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

بهار؛ فصل تسبیح و آفرینش است و قنوت درختان به تمنّای آسمان، و نوروز؛ پیام آور مِهر و محبّت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می کند.

نوروز و نو زایشِ طبیعت از کهن آئین هایِ این دیار دیرین است که دل ها و جان های آدمیان را با شمیم و نسیم خویش می نوازد. نوروز؛ گذری است برای گذشتن از کهنه گی به نو شدن و از کینه و ناشکیبایی به صلح و دوستی. نوروز؛ نقطه ی عزیمت برای ورود به دنیایی عاری از نادرستی و ناراستی و آغازی بر تمام پایان هاست.

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که در سالی که گذشت، علیرغم سختی ها و محدودیت هایی که به دلیل بیماری منحوس کرونا با آن مواجه بودیم، آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد؛ با جهاد آموزشی و پرورشی همکاران ارجمند، تلاش دانش آموزان عزیز و همراهی و همکاری اولیاء محترم، در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی، به نتایج درخشان و افتخارات مهّم و فراوانی در سطح استانی و کشوری نائل گردید. بر همین اساس؛ مراتب تقدیر، تشکر و سپاسگزاری خود را محضر همه تلاشگران حوزه ی تعلیم و تربیت در منطقه اعلام می دارم و امید آن دارم؛ در سال جدید با تکیه بر تجارب ارزنده، تدابیر هوشمندانه، هم افزایی و پشتکار تمامی عوامل، برگ های زرّین دیگری از افتخارات بر کتاب پر افتخار آموزش و پرورش منطقه افزوده گردد و به فضل الهی به جایگاهی والاتر و بالاتر دست یابیم.

اینجانب ضمن عرض صمیمانه ترین تبریکات بمناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه، عید سعید نوروز و سال نو، از درگاه خداوند یکتا، سالی پر از برکت، سرشار از سلامتی، مملو از شادی و موفقیت را برای تمامی همکاران محترم، دانش آموزان عزیز و اولیاء ارجمند، مسألت دارم.

بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران، دل تان پرخنده، قلب تان از مِهر آکنده، دولت تان پاینده و نوروزتان فرخنده باد.

اسماعیل علی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار