طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مدارس ناحیه یک‌ری

شهرری(پانا)- مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت ما می توانیم با کمک به هم‌نوعان خود درس بخشندگی و مهربانی را به دانش‌آموزان یاد دهیم.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مدارس ناحیه یک‌ری

نرجس نیک‌پور مهربانی مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار کرد: ما به نیت امام زمان (عج) هر ماه به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم توان بسته‌های حمایتی‌ای را خواهیم داد تا بتوانیم در این دوران سخت و شیوع ویروس کرونا مقدار کمی از مشکلات آن‌ها را کم کنیم .

او ادامه داد: با اولیت قرار دادن کمک به دیگران، تمام جنبه‌های مختلف زندگی بعد معنایی جدیدی را پیدا خواهد کرد و ما به مرور متوجه خواهیم شد که این تغییرات معنوی از گوشه و کنار به درون زندگی ما نفوذ پیدا کرده‌اند و زندگی‌ما در مسیر جدیدی قرار داده‌اند که پر از خوبی و برکت است.
نیک‌پور مهربانی با اشاره به اینکه کمک کردن به دیگران می‌تواند اثرات منفی زندگی فردی و اجتماعی را از بین ببرد افزود: کمک به دیگران نه تنها احساس خوبی در ما ایجاد می‌کند، بلکه در واقع یکی از بهترین عاداتی است که می‌توانید در زندگی خود به آن توجه داشته باشیم و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری عنوان کرد: از سوی دیگر کمک کردن تعهد به افراد را نسبت به هم‌نوع خود افزایش می‌دهد، می‌توان گفت که کمک به یکدیگر مخصوصا کمک به خانواده‌های کم‌توان و بی بضاعت لازمه هر جامعه است.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر الهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار