زینی وند خبر داد

تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز در مدارس برخی استان‌های کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز در مدارس برخی استان‌های کشور با استفاده از ظرفیت سازمان‌های بین المللی با هدف آمادگی برای بازگشایی ایمن مدارس این استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز در مدارس برخی استان‌های کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مجتبی زینی‌وند، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در این خصوص اظهار کرد: مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در راستای انجام مأموریت‌های خود در جهت استفاده از ظرفیت‌ سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به بازگشایی ایمن مدارس، منابع مالی قابل توجهی جهت تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس جذب نموده است.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با تأکید بر این که برنامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و یونیسف طبق اولویت‌های ملی و با توجه به شرایط نظام آموزشی کشور در بحران همه‌گیری کووید-19 پیگیری می‌شود، به تشریح برنامه تجهیز مدارس منتخب کشور برای بازگشایی ایمن در شرایط بحران پرداخت.

زینی‌وند با بیان اینکه تاکنون تجهیزات و اقلام بهداشتی به ارزش 24 میلیارد تومان برای مدارس استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خوزستان و تمامی مدارس آموزش و پرورش استثنائی کشور تهیه شده است افزود: این اقلام شامل ماسک (بیش از 16 میلیون عدد)، تب‌سنج (بیش از1000 دستگاه)، دستگاه ضدعفونی کننده دست و سطوح (حدود 1000 دستگاه) و مواد شوینده و ضد عفونی کننده دست و سطوح است.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور فرایند این برنامه را شامل نیازسنجی، تأیید فنی وکارشناسی شده اقلام و تجهیزات بهداشتی توسط دفتر سلامت معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برشمرد و اظهار کرد: علاوه بر مدارس پنج استان منتخب، تمامی مدارس استثنایی کشور نیز در لیست دریافت اقلام ذکر شده هستند.

وی در پایان افزود: ما در تلاشیم تا با کمک سازمان های بین المللی اعتبارات بیشتری در این خصوص جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار