تقدیر از منتخبین مسابقه شطرنج در دبیرستان محراب منطقه ۱۴

  تهران ( پانا) -  مسابقات شطرنج در بازی های مقدماتی،  مرحله اول و مرحله ی دوم در سه مقطع، در دو روز مجزا برگزار شد و از سه نفر برتر هر رده سنی در هر گروه،  تقدیر به عمل آمد .

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از منتخبین مسابقه شطرنج در دبیرستان محراب منطقه ۱۴

شکری؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی دبیرستان دوره اول محراب گفت: مسابقات غیر حضوری شطرنج در ایام الله فجر ۹۹ در دو گروه پسران و دختران و در سه مقطع ابتدایی، متوسطه ی اول و متوسطه ی دوم در منطقه ۱۴ اجرا شد.

وی افزود: مسابقات شطرنج در بازی های مقدماتی، مرحله ی اول و مرحله ی دوم در سه مقطع، در دو روز مجزا برگزار شد و از سه نفر برتر هر رده سنی در هر گروه، تقدیر به عمل آمد و به رسم یاد بود، هدایایی به صورت نقدی در اختیار برندگان این دوره از مسابقات قرار گرفت. جوایز مسابقات با پشتیبانی مالی موسسین مدرسه، در قالب کارت بانکی و لوح تقدیری که از طرف مجموعه محراب و کارشناسی تربیت بدنی منطقه ۱۴ در اختیار برندگان این دوره مسابقات قرار داده شد.

شکری ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، اهدای جوایز برندگان با رعایت تمام پروتکل ها و فاصله گذاری، در چند ساعت مختلف در کنار خانواده های این سری از مسابقات برگزار شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم اهدای جوایز با حضور مؤسسین مدرسه، مدیریت دبیرستان محراب و کارشناسان اداره آموزش و پرورش رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

*خبرنگار دانش آموز پانا، عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار