در لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۲۱ ترکیه:

کاراته‌کای قهرمان اسلامشهری طلایی شد

اسلامشهر (پانا) - مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 از روز جمعه بیستم اسفند ماه با حضور 584 کاراته‌کا از 72 کشور در استانبول ترکیه آغاز شد ودر روز بیست و چهارم اسفند 99با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کاراته‌کای قهرمان اسلامشهری طلایی شد

در لیگ جهانی کاراته وان سال 2021 که در استانبول ترکیه برگزارشد، سجاد گنج زاده کاراته‌کای اسلامشهری دراولین دیدار خود با نتیجه پنج بر دو طارق طاها محمود، قهرمان امیدهای جهان در سال 2019 از مصر را شکست داد و در مرحله دوم نیز با اقتدار و با نتیجه هفت بر صفر از سد لوکا کاستا از بلژیک عبور کرد.

نماینده شایسته کاراته ایران در سومین بازی خود نیز با نتیجه 8 بر صفر از سد الکسیس وچیتس، قهرمان امیدهای اروپا در سال 2018 از بلاروس گذشت و به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد.

گنج‌زاده در این مرحله نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل گوگیتا آرکانیا از گرجستان، در هانتی(رای داوران) به برتری رسید و فینالیست شد.

نماینده کاراته ایران از شهرستان اسلامشهر در دیدار نهایی وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رضوان تالیبوف از اوکراین رفت و مقتدرانه و با نتیجه هفت بر صفر از سد حریف خود گذشت و مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 را کسب کرد.

در این مسابقات ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده موفق به کسب مدال طلا شدند، رزیتا علیپور به مدال نقره رسید و سارا بهمنیار و علی‌اصغر آسیابری مدال برنز را کسب کردند.

در پایان این رقابت‌ها، تیم ملی ترکیه با کسب 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز به مقام قهرمانی رسید. اسپانیا با کسب 3 مدال طلا و 2 مدال نقره نایب قهرمان شد و تیم کاراته کشورمان با دو طلا، یک نقره و 2 برنز در جایگاه سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار