جشن مبعث اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان مدرس منطقه 12

تهران (پانا) - مراسم جشن مبعث پیامبر اکرم(ص)، در فضای مجازی اسکای روم به همت دبیرستان شهید مدرس ودانش آموزان فعال این مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن مبعث اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان مدرس منطقه 12

دبیرستان دوره اول شهید مدرس، با همکاری اعضای شورای دانش آموزی این دبیرستان، به مناسبت بعثت پیامبر اسلام (ص) جشن مجازی برگزار کرد.

در این مراسم مجازی که همراه با برنامه‌های متنوعی بود، قرائت زیارت عاشورا توسط محمد لک قاسم آبادی انجام شد. سپس، آیاتی چند از کلام الله مجید در رابطه با پیامبر نیکی‌ها با صوت زیبای محمد طاها رضایی قرائت شد.

در ادامه، شهاب الدین بناییان، معاون پرورشی دبیرستان، اشعاری پربار و پرمفهوم در ثنای اسوهٔ بزرگوار اسلام را عنوان کرد.

سپس ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، احمد بانی ابیانه، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ۱۲ نیز این جشن را با اشعاری زیبا در وصف رسول خدا (ص) مزین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی تقوی هم راجع به اهمیت این شب عظیم سخنرانی کرد. ودر وصف مقام نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مطالب ارزشمندی را بیان کرد.

وی عنوان کرد: بهترین باب برای تقرب به خدا در این شب، تمسک و توسل به ساحت مقدس امیر المؤمنین علی بن ابیطالب (ع) است.

در راستای بصیرت افزایی، برنامه با تلاوت چندین آیه از قرآن کریم توسط محمد مهدی میرزاحسینی و شرح و تفسیر آن توسط محمد علی ایزدخواه ادامه یافت.

محمد کاظم عباسی با خواندن سرود مولودی خوانی در این جشن را آغاز کرد. خواندن سرودی دیگر در شأن پیام آور خوبی‌ها، توسط محمد لک قاسم آبادی انجام شد.

محمد باقر یادگاری با خواندن شعری گوهربار در وصف رسول الله حضرت محمد (ص) و مولی الموحدین علی (ع) جشن را ادامه داد.

و در آخر، سرود محمدمهدی میرزاحسینی حسن ختام این مراسم ارزشمند برای پیامبر اعظم (ص) بود.

*دانش آموز خبرنگار پانا محمد باقر یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار