درخشش فارس در کسب قهرمانی اولین دوره کاتای مجازی سبک کشور

شیراز(پانا)-اولین دوره مسابقات قهرمانی کاتای مجازی سبک شوتوکان ISKS باحضوربیش از150نفرشرکت کننده در رده‌ های‌ سنی‌ خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان ازسراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فارس در کسب قهرمانی اولین دوره کاتای مجازی سبک کشور

رئیس کمیته داوران کاراته استان فارس به پانا گفت: فارس با حضور 22 شرکت کننده در رده‌های مختلف سنی، موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم هر رده شد که در مجموع با کسب 41 امتیاز در صدر کشور ایستاد.
حید روزی طلب ادامه داد: در رده سنی خردسالان استان فارس با 1 امتیاز مقام چهارم، در رده سنی جوانان با 5 امتیاز مقام سوم، در رده سنی بزرگسالان با 4 امتیاز مقام سوم،در رده سنی نونهالان استان های فارس، اصفهان، مرکزی با 6 امتیاز مقام دوم و در رده سنی پیشکسوتان با 25 امتیاز مقام اول را کسب کرد.

به گفته او، علیرضا قربانپور در گروه خردسالان در بخش کمربند قهوه‌ای و بنفش، و در رده متولدین 91- 92- 93 موفق به کسب مقام سوم و در رده "نونهالان" متولدین 88-89-90 کمربند سبز- آبی محمد حسین بزرگشا و علیرضا عظیمی از فارس به ترتیب موفق به کسب مقام اول و سوم این رقابت‌ها شدند.


محمد حسین سبحانی نیز در رده "بزرگسالان" متولدین سال‌های 65 تا 81 کمربندمشکی موفق به کسب رتبه سوم و در رده سنی پیشکسوتان 40 تا 44" سال مقام دوم احمد زارع مقام سوم احمد عصابخش و مقام سوم مشترک به علیرضا رستگار از فارس رسید و در رده سنی پیشکسوتان 45 تا 49 سال نیز محمود حسینی موفق به کسب مقام دوم و مسعود امینی نژاد موفق به کسب مقام سوم مشترک از استان فارس شدند.


همچنین در "رده سنی پیشکسوتان 55 تا 59 سال" داریوش استحمامی فر (مقام دوم ) و در "رده سنی پیشکسوتان 50 تا 54 سال" علی اصغر مقتدری (مقام اول)، در رده سنی پیشکسوتان بالای 60 سال نیز یژن شیروانی و احمد اژدری به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم این مسابقات شدند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار