برگزاری کلاس های ارتقاء داوری کاراته برای نخستین بار در شیراز

شیراز(پانا)-رئیس هیأت کاراته فارس از برگزاری کلاس‌های ارتقاء داوری، استاژ داوری، بازآموزی و داوران جوان توسط مدرسین شیرازی برای اولین باردر شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس های ارتقاء داوری کاراته برای نخستین بار در شیراز

احمد مبارکی اظهار کرد: دوره ارتقا داوری کاراته با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از سراسر استان فارس در دو بخش آقایان و بانوان و سبک‌های آزاد و کنترلی برگزار شد.
او با بیان اینکه در روز اول این کلاس به صورت تئوری و وبیناری و در روز دوم به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد افزود: مدرسین این کلاس‌ها در بخش آقایان اکبر خیری‌پور، در بخش بانوان نرگس احمدی و در سبک‌های آزاد احمد مبارکی بودند که مدیریت دوره نیز به‌ عهده حیدر روزیطلب بوده است.
مبارکی گفت: این دوره با همکاری و همراهی فرماندهی سپاه فجر فارس و مدیریت تربیت بدنی و باشگاه فجر برگزار شد.
او ادامه داد: در یکسال اخیر به‌ لحاظ شرایط خاص کرونا درسطح جامعه، توجه این هیات به برنامه‌های آموزشی و دانش‌افزایی در زمینه‌های مربیگری و داوری بسیار مطلوب بود و استقبال خوبی هم از آن شده است.


رئیس کمیته داوران استان فارس بیان کرد: با حضور بیش از ۳۰۰ نفر شرکت‌کننده و با اخذ مجوز لازم و باحمایت و پیگیری هیات کاراته استان، شاهد برگزاری یکی از بی‌نظیر ترین دوره‌های آموزشی کاراته درسطح کشور هستیم.
تدریس این دوره توسط داوران خوب فارس، حضور جمعی از داوران جوان و برای اولین بار به‌منظور بهره‌وری هرچه بیشتر از مطالب اساتید، تفکیک بانوان و آقایان بصورت همزمان در دو سالن مجزا، انضباط فردی و گروهی و رعایت دقیق پروتکل بهداشتی شرکت‌کنندگان از دیگر نکات قابل توجه این دوره بود.
حیدر روزیطلب افزود: کمیته داوران بعنوان تارک و پیشانی کمیته‌های هیات در انجام فعالیت‌های آموزشی پیشرو و پیشگام بوده است و همواره از حساسیت ویژه‌ای نیز برخوردار است .
او گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال برای اولین بار و در جهت سهولت و توسعه فعالیت آموزشی، دوره‌های توجیهی و بازآموزی متعددی توسط سبک‌ها و هیات‌های شهرستان‌ها در دو بخش حضوری و مجازی با مجوز این کمیته و هیات کاراته استان برگزار شد.

برگزاری وبینارهای آموزشی، تشکیلاتی و جلسات رئیس و نایب رئیس بانوان با مسولان کمیته‌های داوران شهرستان‌ها و سبک‍‌های فعال استان که به صورت مجازی برگزار شد، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان هیئت کاراته، مشارکت عمومی داوران استان در امر پرسش و پاسخ سولات داوری، کسب عنوان 5 استان برتر در رنکینگ کمیته داوران کاراته کشور، اعزام داوران خوب استان برای قضاوت به مسابقات لیگ برتر و سوپرلیگ و مسابقات مجازی کاراته کشور، تلاش و همکاری و رایزنی درخصوص حضور و اعزام دو داور بانوی فارسی در کلاس ارتقا داوری و قضاوت در مسابقات جهانی از دیگرنکات بارز برنامه‌های این کمیته بود که با حمایت همه جانبه هیات کاراته استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار