خانه تنیس روی میز منطقه 19 در سالن ورزشی اوحدی افتتاح شد

تهران(پانا)-با حضور محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ، خانه تنیس روی میز این منطقه در ورزشگاه اوحدی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خانه تنیس روی میز منطقه 19 در سالن ورزشی اوحدی افتتاح شد

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، با حضور محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 ، خانه تنیس روی میز این منطقه در ورزشگاه اوحدی افتتاح شد.

حنیف نیا مدیر؛ آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در این مراسم ضمن تقدیر از هیئت تنیس روی میز استان تهران جهت تعامل موثر با آموزش و پرورش این منطقه جهت تجهیز این ورزشگاه به امکانات تنیس روی میز استاندارد گفت: ورزش از این حیث که عاملی موثر در سالم سازی فرد و جامعه و جلوگیری از هر گونه آسیب های اجتماعی می باشد، برای مسوولین آموزش و پرورش در ساحت تربیت زیستی و بدنی نیز حائز اهمیت است.

محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تعامل بخش غیر دولتی و هیئت های ورزشی با آموزش و پرورش، بهترین فرصت برای ارتقاء سطح ورزش های همگانی و استعدادیابی برای مسابقات قهرمانی را ممکن می سازد.

وی همچنین با اشاره به آسیب های ناشی از عدم تحرک دانش آموزان در ایام بیماری کرونا، ضمن هشدار به افزایش وزن دانش آموزان شهر تهران، بر اهمیت توجه خانواده ها به امر ورزش دانش آموزان تاکید کرد.

همچنین در این مراسم مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورطی سخنانی ضمن تقدیرازهمکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران و نیز منطقه 19 در راه اندازی خانه تنیس روی میزاین منطقه گفت: امیدوارهستیم که برآیند راه اندازی این مجموعه استاندارد، ضمن تقویت علاقمندی دانش آموزان به امر ورزش، موجب تربیت دانش آموزان مستعد و علاقمند در سطح قهرمانی ملی و بین المللی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار