سیاست یک بام و دو هوا ترک‌ها درباره بازیکن ایرانی؛ لطفا کنارمان بمان

تهران (پانا) - مدافع تیم ملی فوتبال ایران که تا چند هفته پیش در لیست فروش تیمش قرار گرفته بود، حالا با پیشنهاد متفاوتی روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سیاست یک بام و دو هوا ترک‌ها درباره بازیکن ایرانی؛ لطفا کنارمان بمان

تا همین چند هفته پیش، سید مجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان اسپور تبدیل به نیمکت‌نشین ثابت این تیم شده بود و رسانه‌های ترکیه‌ای به صورت قاطع از حضور این بازیکن در لیست مازاد ترابوزان اسپور خبر داده بودند و حتی تاکید داشتند که این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی تیمی دیگر خواهد شد تا در فاصله 6 ماه مانده به پایان قراردادش از انتقالش به تیم دیگر، درآمدزایی هم برای ترابوزان اسپور داشته باشد و حتی در این مسیر از پیشنهادهایی ایتالیایی و ترکیه‌ای هم اخباری منتشر شده بود.

اما به فاصله کوتاهی، مدافع سابق استقلال تهران وضعیتی متفاوت در ترابوزان اسپور پیدا کرده است. رسانه‌های ترکیه‌ای طی ساعات گذشته خبر دادند که مدیران باشگاه ترابوزان اسپور قصد دارند به هر ترتیب ممکن قرارداد پنج بازیکن خود را تمدید کنند که در بین اسامی تمدیدی‌های این باشگاه نام سید مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و سابق باشگاه استقلال تهران هم دیده می‌شود؛ وضعیتی که باعث خواهد شد تا مدافع ایرانی در جایگاهی متفاوت‌تر از چند هفته قبل خود قرار بگیرد.

سید مجید حسینی پس از حضور در جام جهانی 2018 روسیه در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور روبرو شد و همراه با وحید امیری به این تیم در سوپر لیگ ترکیه رفت و در ابتدا قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد. در تابستان 2019 در حالی که وحید امیری از این تیم جدا شده بود، باشگاه ترابوزان قرارداد سید مجید حسینی را یک سال تمدید کرد و مدت قرارداد او تابستان 2021 به پایان خواهد رسید.

البته زمستانی سال 2019 این مدافع ایرانی با پیشنهادی مهم از سوی باشگاه هرتابرلین روبرو شده بود اما با مخالفت باشگاه ترکیه‌ای مجبور شد در فوتبال این کشور به فعالیت خود ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار