تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی‌ تنیس زنان به اوج رسید

تهران (پانا) - در دیدارهای امروز تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان، تنیسورهای شماره 8 و 9 جهان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ شگفتی‌ تنیس زنان به اوج رسید

دومین مرحله از تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش زنان با برگزاری 14 بازی شروع شد.

مارکتا ووندروسوا از جمهوری چک با رنکنیگ 20 جهان مقابل ربه‌کا مارینو از کانادا با رنکینگ 317 به پیروزی 2 بر صفر رسید و راهی مرحله بعد شد. آلیزه کورنت از فرانسه که رنکنیگ 54 جهان را دارد با همین نتیجه مقابل آن لی از آمریکا با رنکنیگ 69 شکست خورد.

آناستاسیا پوتاپوا از روسیه با رنکنیگ 101 در جدال با تیمئا بابوس از مجارستان با رنکنیگ 114 جهان به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. همین نتیجه در دیدار آریانا سابالنکا از بلاروس با رنکنیگ 7 و داریا کاستاکینا از روسیه با رنکنیگ 75 جهان بدست آمد و تنیسور روس به مرحله بعد رسید.

شگفتی بزرگ امروز را تنیسور آسیایی رقم زد، جایی که بیانکا آندرسکو از کانادا نفر نهم رنکنیگ جهانی مقابل هسیه سیو وی از چین تاپیه با رنکنیگ 70 در دو ست متوالی شکست خورد.

اما حذف آندرسکو تنها شگفتی امروز نبود. سورانا کیرستیا از رومانی که رنکنیگ 68 را دارد توانست پترا کوویتوا از روسیه با رنکنیگ 8 جهان را 2 بر یک از پیش رو بردارد و به مرحله بعد برسد. زارینا دیاز نفر شماره 83 تنیس زنان جهان از قزاقستان هم با همین نتیجه برناندا پرا از کرواسی با رنکینگ 66 را شکست داد.

نینا استویانوویچ از صربستان با رنکنیگ 99 مقابل سرنا ویلیماز از آمریکا با رنکنیگ 11 جهان حرفی برای گفتن نداشت و با شکست 2 بر صفر زمین را ترک کرد. فیونا فرو از فرانسه با رنکینگ 46 هم توانست در دیدار با المنا ریباکینا از قزاقستان به پیروزی 2 بر صفر برسد.

در دیگر بازی‌ها، گاریبینیه موگوروزا از اسپانیا نفر چهاردهم رنکنیگ جهان در جدال با لیودمیلا سامسونوا از روسیه با رنکنیگ 130 به برتری 2 بر صفر دست یافت. انس جبور تنیسور تونسی با رنکنیگ 30 هم با همین نتیجه از سد آنا کارولینا شمیدلووا از اسلواکی با رنکنیگ 129 گذشت.

در دوئل روس‌ها، ورونیکا کودرمتوا با رنکنیک 36 در جدال با واروارا گراچوا با رنکنیگ 97 به پیروزی 2 بر یک رسید.

اما در یکی دیگر از دیدارهای، ونوس ویلیماز آمریکایی که رنکنیگ 81 جهان را دارد بر خلاف خواهرش عملکرد خوبی در این مرحله نداشت و مقابل سارا ارانی از ایتالیا با رنکنیگ 134 تن به شکست 2 بر یک داد.

ایگا شفیونتک نفر هفدهم جهان از لهستان هم به راحتی راهی مرحله بعد شد و در دو ست متوالی از سد کاملیا گیورگی از ایتالیا عبور کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار