نظامی که از خیزش امت اسلام به وجود آمد حقانیت خود را به اثبات رسانده است

تهران (پانا) - سازمان دانش‌آموزی کشور به مناسبت روز ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نظامی که از خیزش امت اسلام به وجود آمد حقانیت خود را به اثبات رسانده است

متن بیانیه سازمان دانش‌آموزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز و در آغاز چهل و سومین سال پیروزی و سومین سال از دومین گام انقلاب اسلامی، با نگاهی به گذشته و سال‌های پر افتخاری که با مقاومت‌، ایثار و مجاهدت‌ ملت سرافراز ایران اسلامی رقم خورده و امت اسلام و در نگاهی فراتر تمامی انسان های آزاده را در سراسر جهان تحت تاثیر خود قرار داده، بوضوح پی می بریم که این انقلاب، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار ایستاده و علیرغم سنگین ترین هجمه ها، فشارها و تهدیدات همه جانبه فرهنگی، نظامی، اقتصادی، سیاسی و ... با شتابی به مراتب افزون تر قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده و بسوی آرمان بلند الهی خود اوج می گیرد.

نظامی که از خیزش امت اسلام در سایه رهبری حضرت روح‌الله(س) به وجود آمد و همچون رود جاری هر بار با تقدیم متداوم شهیدان بزرگ، خروشان تر از قبل و به طور پیوسته به پیش رفته و حقانیت خود را به اثبات رسانده است.

آنچه در پیش رو قرار دارد، افق نورانی تمدن نوین اسلامی است که بفرموده سکاندار این کشتی نجات بشریت، انقلاب اسلامی، نخستین مرحله از فرآیند تحقق این هدف متعالی بود.

براستی که از خون جوانان وطن لاله ها دمید و روزگاری مطهری‌ ها، بهشتی‌ها، مفتح ها، رجائی ها، باهنرها، چمران‌ها، همت‌ها، زین الدین‌ها، باکری‌ها و هزاران دلداده‌ی این مسیر نورانی، تا حد خون بر سر پیمان خویش با امام راحل ایستادند، امروز نیز امثال فخری زاده ها،احمدی روشن‌ها، شهریاری‌ها، محمدی‌ها، رضایی منش ها در کنار حججی‌ها، همدانی‌ها، ابومهدی‌ها و سیدالشهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی شاگردان مکتب تربیتی خمینی کبیر و یاران صادق نائب بر حق روح خدا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بودند که نشان دادند، خط سرخ حسینی(س) و نهضت عاشورایی این انقلاب تا ظهور حجت (عج) ادامه خواهد داشت.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی تربیتی، آرمان های نورانی امام راحل(س) و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را، سرلوحه برنامه ها و فعالیت های خود قرار داده و با تمام توان خود، تربیت نسل پیشگامان تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را مهم ترین ماموریت خود می داند و در کنار پدران و مادران نسل انقلاب، با الگو قرار دادن شهیدان والامقام، سلیمانی پروری کرده و پاسداری از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران عزیز اسلامی را جزو اصول خدشه ناپذیر خود می‌داند که آن شهید والامقام در وصیت خود فرمود: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار