حسین خنیفر:

22 بهمن نقطه عطفی با شکوه در تاریخ ملت ایران است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن نقطه عطفی با شکوه در تاریخ ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام حسین خنیفر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
(سوره مبارکه رعد آیه ۱۱)
"خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آن که آنان آنچه را در درون خودشان است، تغییر دهند."

یوم الله مبارک ۲۲ بهمن، یادآور بصیرت، آگاهی، ایثار و مقاومت و اتحاد ملت ایران با تأسی از آموزه های دینی اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری داهیانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است.

یوم الله 22 بهمن، روز اتحاد، همبستگی، اقتدار و اعتلای ملت سربلند ایران در برابر استکبار جهانی است.

در این روز بزرگ و تاریخی ملت ایران با خلق حماسه ای بی نظیر پایه های ظلم و طاغوت را ویران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نهادند.

این روز، نقطه عطفی با شکوه در تاریخ ملت ایران است. چهل و دو سال قبل در چنین روزی با پیروزی انقلاب ایران، اسلام تولدی دوباره یافت. اینک در بهار آزادی، بهار عشق، بهار تازه شدن، و بهار انقلاب با تجدید امضای پیمان نامه با شهدا و امام شهیدان، چهل و دومین سال پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی را به جشن می نشینیم.

در این روز، پرچم سه رنگ وطن، پرچم مقدس مزین به نام الله و مظهر استقلال و میراث شهدای عزیز وطن، با دستان پر مهر استادان و دانشجو معلمان و ملت غیور و همیشه در صحنه انقلاب این دیار بر فراز قلّه‌هاى رفیع شرافت و صداقت سرزمینمان برافراشته می شود تا یادآور شویم رفتار، گفتار و منش آن سالک الی الله و رهنمودهای مقام عظمای ولایت هماره چراغ راه جمع است.

اینک ای امام راحل و ای روح قدسی، ای مقتدای عارفان که با زنده کردن اسلام پس قرن ها غربت، دیگر بار شکوه و عزت را به مسلمین جهان هدیه کردی بر روان پاکت درود و صلوات و سلام نثار می کنیم و بر تربت منورت درود و تحیت می فرستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار