برگزاری جلسات وبینار توجیهی _آموزشی ویژه مشاوران کلاس‌های اقماری

تهران (پانا) - جلسات توجیهی و آموزشی مشاورین کلاس های اقماری طرح آبا ( آشتی با آموزش) به شکل وبینار هفتگی ومستمر برای کیفیت بخشی به این کلاس‌ها  برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات وبینار توجیهی _آموزشی ویژه مشاوران کلاس‌های اقماری

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، جلسات توانمندی سازی و دانش افزایی ویژه مشاوران طرح آشتی با آموزش (آبا)به صورت وبینار، باحضور مدرسان صاحب نظر در هر هفته و به صورت مستمر برگزار می شود.

جلسات توجیهی مشاورین کلاس های اقماری طرح آشتی با آموزش در جهت اهمیت نقش و وظیفه مشاور در این کلاس ها به طور مداوم برگزار می گردد . مشاورین در طی این جلسات با مدرسه دیجیتال وآموزش الکترونیکی و آیین نامه ها و مقررات آموزشی ، همچنین مهارت های تربیتی آشنا می شوند و آموزش های لازم برای مستندسازی و گزارش دهی به مدرسه و منطقه مجری طرح را نیزفرا گرفته و با روش های ارتباط موثر با دانش آموزان در جهت رفع مشکلات درسی و تربیتی آشنا می شوند.

لازم به ذکر است این وبینار ها ،با حضور مشاورین استان های فعال در مدارس مجری طرح آشتی با آموزش برگزار می شود.

گودرز شاهمرادی مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور نیز در این خصوص گفت: انتظار می رود دیگراستان ها نیز اجرای این طرح را در اولویت کارخود قرار داده و با شناسایی و ثبت نام دانش آموزان بازمانده و تارک تحصیل در کلاس های اقماری به ما بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار