در جشنواره ملی عکس تاکستان؛

ناصر محمدی از زنجان حائز رتبه دوم جشنواره عکس تاکستان شد

زنجان (پانا) - ناصر محمدی یکی از عکاسان موفق زنجانی، رتبه دوم، نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ناصر محمدی از زنجان حائز رتبه دوم جشنواره عکس تاکستان شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر محمدی یکی از عکاسان موفق زنجانی، رتبه دوم، نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان را به خود اختصاص داد.

این هنرمند زنجانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است و از سال 77 فعالیت هنری خود را آغاز نموده و در حال حاضر به عنوان عکاس و مدرس دانشگاه فعالیت می کند.

وی موفق به کسب عناوین مختلف در جشنواره های عکس داخلی و خارجی شده و نمایشگاه های متعددی را در دوره فعالیت هنری خود برپا کرده است.

جشنواره ملی عکس تاکستان در ۲ بخش اصلی و ویژه آلبوم عکس‌های قدیمی برگزار شد که بخش اصلی شامل باغات انگور برداشت مکانیزه و سنتی انگور، استحصال کشمش و شیره و دیگر محصولات به دست آمده از انگور، بافت معماری شهر (جدید و قدیم)، مناظر و چشم اندازهای شهری و طبیعی، آیین‌ها، بازارها، میادین، مساجد، کوچه‌ها و خیابان‌ها، مکان های زیارتی و توریستی، حضور مردم در شهر، و تمامی نشانه‌ها و نمادهایی که مربوط به تاکستان بوده و این شهر را معرفی می‌کند.

نخستین جشنواره ملی عکس تاکستان با هدف شناساندن ویژگی‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی از طریق هنرمندان عرصه عکاسی برگزار شد که در بین اسامی برگزیدگان جشنواره نام هنرمند عکاس زنجانی می درخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار