شهریاری: تهیه خوراک محتواى مناسب و بارگذاری در گروه های دانش آموزی، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی بخشی می شود

تهران (پانا)- تهیه خوراک محتواى مناسب وبارگذاری در گروه های دانش آموزی توسط مدیران و معلمان موجب کاهش آسیب های اجتماعی، استرس، افزایش آگاهی بخشی، کنترل  و هدایت و ارشاد دانش آموزان برای رشته مورد علاقه می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری: تهیه خوراک محتواى مناسب و بارگذاری در گروه های دانش آموزی، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی  و افزایش آگاهی بخشی می شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، جلسه هدایت تحصیلی با حضور سعیدشهریاری مدیر آموزش و پرورش ، لطفعلی پور معاون آموزش متوسطه و نوری کارشناس مسئول آموزش متوسطه در بسترسامانه شاد درگروه مدیران متوسطه به صورت آنلاین و پخش زنده برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، از جلسه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط سردارطلایی نیک، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درروز دوشنبه و حضور آقای بهارلو معاون مالی و پشتیبانی اداره کل شهر تهران در روز سه شنبه 21 بهمن ماه درمنطقه15 خبر داد و اظهار داشت : مدیران مدارس تلاش کنند لینک کانال فرهنگیان منطقه15 را در اختیار کلیه فرهنگیان قرار دهند که مطالب ضروری ومهم در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.
وی درادامه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تعامل و ارتباط با پژوهشسرای ابن سینا تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تهیه خوراک مناسب وبارگذاری در گروه های دانش آموزی توسط مدیران و معلمان موجب کاهش آسیب های اجتماعی، استرس ، افزایش آگاهی بخشی ،کنترل و هدایت و ارشاد دانش آموزان برای رشته مورد علاقه می شود.
شهریاری در ادامه به عوامل داخلی و خارجی موثر بر انتخاب رشته تحصیلی مانند: خانواده، رسانه ها، پیشرفت علوم وتکنولوژی، بازار کار، استعداد، علاقه و رغبت، ارزش ها و اعتقادات فردی، خود باوری واستقلال دانش آموز اشاره کرد و اظهار داشت: برای انتخاب رشته اگر دانش آموز بی انگیزه باشد منجر به ترک تحصیل، هدر رفتن سرمایه انسانی و افزایش آسیب های اجتماعی می شود وما باید تلاش کنیم تا دانش آموزان متناسب با علاقه و توانایی رشته انتخاب کنند زیرا انتخاب رشته بر اساس علاقه وتوانایی یک آورده ونتیجه خوب برای خانواده وجامعه به ارمغان می آورد.
در ادامه این جلسه نوری کارشناس مسئول آموزش متوسطه نیزضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر درخصوص تشکیل جلسات هدایت تحصیلی در مدارس، صدورابلاغ وبارگذاری مستندات در کانال و برگزاری مسابقات برای دانش آموزان به نکات مهمی اشاره کرد.
نوری ادامه داد: دو کتاب علوم و معارف اسلامی ارسال شده به مدارس به صورت پی دی اف در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و از مدیران هنرستان ها دعوت شود در گروه دانش آموزی به صورت پخش زنده در مورد فعالیت هنرستان ها و انواع مشاغل اطلاعات در اختیار دانش آموزان قرار گیرد. وی در ادامه تاکید کرد مدیران می بایست علت ترک تحصیل و یا عدم شرکت دانش آموزان در آزمون استعداد و رغبیت را پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار