برپایی مراسم تولد معنوی با عطر عاشقی

ملارد(پانا)- جشن تکلیف مجازی با عطر ملکوت برای دانش‌آموزان دختر و پسر ملاردی در یکی از مکانهای زیارتی ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی مراسم تولد معنوی با عطر عاشقی

به گزارش پانا، جشن تکلیف مجازی دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پسران هشتم متوسطه اول با همت کارشناسی قرآن و عترت آموزش و پرورش ملارد در امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان و بصورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از دانش‌آموزان دختر و پسر بصورت نمادین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان حاضر شده و تولد معنوی خود را جشن گرفتند.

حسینی نوری امام جمعه ملارد، ضمن تبریک روز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، اهمیت نماز خواندن را برای دانش‌آموزان مکلف تشریح کرده و از آنها خواست تا به این فرضیه الهی توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: تشکر و قدردانی از خداوند عالم، زبانی و عملی است و نماز نوعی تشکر زبانی و ابراز بندگی در مقابل خداست. بنابراین در هر زمان و مکانی و در هیاهوی زندگی، بعد از پخش اذان، باید ایستاد و خدا را بخاطر تمام نعمت‌هایی که به ما ارزانی داشته، شکر کرد.

همچنین در این جشن مجازی، تعدادی از احکام شرعی نظیر شناخت محارم و ... بصورت برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان تشریح شد و این جشن همراه با برنامه‌های مفرح و مسابقه‌های جذاب همراه با شور و اشتیاق کودکانه برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار