بازدید وزیر آموزش و پرورش از غرفه دانش آموزی منطقه 14 در نمایشگاه «راویان دانش آموزی مدرسه انقلاب»

تهران (پانا) - در دومین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه «راویان دانش آموزی مدرسه انقلاب» با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش وحجت الإسلام و المسلمین حاج علی اکبری در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش  از غرفه دانش آموزی منطقه 14 در نمایشگاه «راویان دانش آموزی مدرسه انقلاب»

در آیین افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی، حجت الإسلام والمسلمین حاج علی اکبری؛ نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش و ولی پوری؛ معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران، ضمن حضور در نمایشگاه، از غرفه های دانش آموزی منطقه 14 نیز بازدید کردند.
طی این بازدید که با همراهی جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 و عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی انجام شد، دانش آموزان مدرسه فجر مستقر در غرفه، توضیحات کاملی از اهم اقدامات، دستاورده ها و فعالیت ها ارائه کردند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه های مدرسه انقلاب، در 4 قالب: صوتی، تصویری، مکتوب و نرم افزار است که قالب صوتی، با نام رادیو انقلاب، قالب تصویری، با نام تماشاخانه مدرسه انقلاب و بخش نرم افزاری با نام کار افزار است.
در پایان، حاجی میرزایی ضمن تشکر از دانش آموزان و مسئولان، به جهت برپایی غرفه ها، توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار