معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

جشن تکلیف امسال متفاوت خواهد بود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد امسال جشن تکلیف به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف امسال متفاوت خواهد بود

طاهر علمی بابیان اینکه رسیدن به سن تکلیف یک عید است، افزود: دانش آموزان پایه هشتم و نهم پسران و پایه سوم ابتدایی دختران وقتی به سن تکلیف می‌رسند این سن تکلیف برای آن ها یک عید محسوب می شود. آنها به سنی رسیده اند که دستورات الهی را مانند نماز، غسل، روزه و احکام دینی، باید رعایت کنند.

علمی در مورد برگزاری جشن تکلیف در دوران کرونا گفت: در سال های گذشته جشن ها را در مدارس به صورت حضوری برگزار می‌کردیم و از دانش آموزان و اولیا پذیرایی کرده و این روز را برای آن ها ماندگار می کردیم. اما امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری حضوری برنامه نبوده و به صورت مجازی در شبکه شاد و صدا و سیما با برنامه «ناز بابالار » برگزار خواهد شد تا برای دانش آموزان روزی خوش و ماندگار بسازیم.

علمی افزود: برنامه توزیع بسته هایی فرهنگی مانند چادر نماز ،قرآن، جانماز و... بین ۵۷هزار دانش آموز انجام گرفته است. از همه اولیا و دانش آموزان انتظار داریم تا در برنامه های جشن خانگی و همچنین جشن تکلیف مجازی مشارکت داشته باشند تا یک خوشحالی و شیرینی برای دانش آموزان رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار