گلایه نماینده اردستان از برخی دستگاه های اداری این شهرستان؛

مسئولین باید تا آخرین روز مسئولیت خود در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند

اردستان(پانا)- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت افراد چه بمانند چه بروند باید با جدیت و با احساس وظیفه و تا آخرین روز مسئولیت در راستای رفع مشکلات مردم تلاش خود را به کار بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین باید تا آخرین روز مسئولیت خود در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند

سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه شورای اداری اردستان اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم از برخی از دستگاه های شهرستان گلایه مندم که تلاش لازم را برای جلب رضایت مردم ندارند. در بخش راه شرمنده مردم هستیم و به وجود همه جذب اعتباراتی که در چند سال گذشته داشتیم، ولی وضعیت راه های شهرستان اردستان در شأن مردم نیست.

وی با بیان اینکه همچنین در بخش کشاورزی، شهرستان وضعیت خوبی ندارد، افزود: از سال ۹۳ اولین شهرستانی که برای چاه های کشاورزی آن کنتور هوشمند نصب شد کشاورزان اردستان بودند، ولی این صرفه جویی هیچ سودی برای آن ها نداشت که نشان از ضعف مدیریت در این بخش است.

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی ما در ۵ سال گذشته موضوع اشتغال بوده است و در حال حاضر خوشبختانه در بخش اشتغال جهش بسیار خوبی داشتیم به طوری که هر فردی که نیاز به شغل معمولی داشته باشد برای آن فرد کار داریم.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان در بخش اشتغال بحران را رد کرده است و از هم اکنون باید در بخش کیفیت کار برای جوانان شهرستان قدم برداریم تا در نهایت به مهاجرت معکوس جمعیت منجر شود.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار