رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

بیش از 60 درصد مدارس توسط مدیران مناطق مورد بازدید قرار گرفته است

تهران(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در راستای نظارت دقیقتر با تشکیل گروه مجازی برای نمایندگان مدیران مدارس در سطح استان ضمن بررسی چالش های موجود فعالیت‌های سطح مناطق مورد ارزیابی قرار گرفته است .

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 60 درصد مدارس توسط مدیران مناطق مورد بازدید قرار گرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران فرامرز تاجیک ضمن استقبال از طرح نظارت و بازرسی حوزه ستادی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 60 درصد مدارس استان توسط مدیران مناطق 21 گانه مورد بازدید قرار گرفته است که این آمار در بعضی مناطق 100% مدارس را پوشش داده است .

بنا بر این گزارش تاجیک اظهار کرد: رویکرد و راهبرد اداره کل شهرستانهای استان تهران بر استمرار آموزش با تاکید بر سلامت دانش آموزان است و در همین راستا گروه های نظارت مجازی برعملکرد فعالیت مجازی مدارس فعالیت داشته و به بررسی چالش ها و راهکارها در این زمینه پرداخته است .

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : تعداد شکایات ثبت شده در سامانه 13 مورد بوده که با بررسی انجام شده 10 مورد آن انتظاراتی خارج از وظایف قانونی دستگاه بوده و 3 مورد آن نیز در خصوص اشکالات قطع و عدم پوشش اینترنت در مناطق است که نسبت به رفع مشکلات اقدام لازم صورت گرفته است .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران همچنین به ثبت کامل مستندات سامانه های نظارتی اشاره کرد و از تلاش همه همکاران در مناطق در حوزه ثبت فعالیت ها و اجرای برنامه های نظارتی با رویکرد استمرار آموزش قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار