معاون استاندار خبر داد

تخصیص بیش از 28 میلیارد تومان تسهیلات به مدارس غیردولتی مناطق کم برخوردار تهران

تهران (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت 28 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به مدارس غیردولتی تعلق گرفته و تصمیم گرفته شد این تسهیلات در مدارس مناطق پایین شهر تهران توزیع شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص بیش از 28 میلیارد تومان تسهیلات به مدارس غیردولتی مناطق کم برخوردار تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: پرستاران همیشه برای ما عزیز هستند به ویژه در این یک سالی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعال هستند، ثابت کردند تعهد و شایستگی لازم را دارند.

وی افزود: با پیشنهاد برگزاری جلسات پشتیبانی سوادآموزی همزمان با برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش و الزام مناطق به تشکیل شورای پشتیبانی سوادآموزی، موافقت شد؛ همچنین در طول سال امکان برگزاری ۶ جلسه شورای پشتیبانی امکان پذیر است که در این جلسات مسائل و مشکلات مربوطه مطرح و در مورد آن ها تصمیم گیری می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: حدود 28 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مدارس غیردولتی تعلق گرفته است و بنا بر تصمیم شورای نظارت بر مدارس غیردولتی مقرر شد این تسهیلات در مدارس مناطق پایین شهر تهران توزیع شود.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: حدنصاب اخذ مجوز مالی مدارس تعیین و مفاد موافقت نامه و اعتبارات هزینه ای درآمدهای اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد که این حد نصاب سالانه توسط شورای آموزش و پرورش تعیین و اعلام شود و اگر مدرسه ای بالاتر از این حدنصاب درخواست داشته باشد باید از ادارات آموزش مجوز اخذ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار