کریمی قدوسی در نطق میان‌دستور:

دولت یازدهم دست غارتگران بیت‌المال را قطع کند/موسوی، کروبی و خاتمی محاکمه شوند

خبرگزاری پانا: نماینده مشهد با بیان اینکه دولت یازدهم باید دست غارتگران بیت‌المال به ویژه عاملان اختلاس ۳ هزار میلیاردی را قطع کند، گفت: برخورد با سلاطین اقتصادی که با خانواده‌های ثروت و قدرت پیوند خورده‌اند نیز باید در اولویت کارهای دولت یازدهم باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد کریمی‌قدوسی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور با بیان اینکه در آستانه تشکیل دولت یازدهم بایدها و نبایدهای حاکم بر رفتار دولت آینده از محضر انقلاب اسلامی، احکام الهی و مبانی حکومت دینی و از کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید بیان شود، تصریح کرد: در این چارچوب که پیام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حماسه تاریخی ملت ایران است، باید اصولی حاکم بر دولت یازدهم باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: مصمم و با ایمان کامل برای اجرای احکام نورانی اسلام، مصمم با ایمان در برابر دشمنان اسلام و ملت ایران، مقتدر و انقلابی بودن به هنگام اعلام مواضع جمهوری اسلامی در برابر دشمن، مطیع محض در برابر ولایت مطلقه فقیه و مصداق آن رهبر انقلاب اسلامی، مصمم و با اراده برای اجرای عدالت و کاهش فاصله‌های طبقاتی در دهه چهارم باید از مهمترین اصول حاکم بر رفتار دولت جدید باشد.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد:‌همچنین حمایت قاطع از خواست مستضعفان جهان در برابر جهانخواران و مستکبران، حمایت قاطع از حماسه بیداری اسلامی و استقلال کشورهای جهان اسلام، جدیت لازم برای اجرای برنامه پنجم و اخراج اشغالگران از بلاد اسلامی، ‌ایمان داشتن و حمایت کامل در تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در فضای فرهنگی بر پایه مقابله با تحجر دینی، حمایت قاطع از ارزش‌های دینی و مذهبی برای حفظ انسجام و وحدت اسلامی ملت از دیگر اصولی است که دولت یازدهم باید در دستور کار قرار دهد.

کریمی‌قدوسی استفاده از مدیران و وزرای باتجربه که ۳۵ سال در عرصه خدمت در ایران حاضر بودند و فرصت خدمت را به فرصتی برای جمع‌آوری ثروت و تشکیل بمب فتنه صرف نکردند، و در مواقع خطر همچون خطر براندازی نظام اسلامی در فتنه ۸۸، انقلاب و ملت را تنها نگذاشتند را اولویت مهم دولت جدید خواند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در گام اول رئیس جمهور در معرفی اعضای کابینه این ملاک مهم را در اکثر موارد رعایت نکرد و اکثر اعضای معرفی شده برای کابینه از این صفت انقلابی و اسلامی برخوردار نیستند و برخی از افراد معرفی شده در صحبت‌های اخیر خود در کمیسیون‌ها اصلا فتنه و سران فتنه را فتنه‌گر نمی‌دانند.

وی ارتقای بنیه امنیتی و دفاعی در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ملت مظلوم به‌خصوص در عرصه علم و فناوری دفاعی، مقابله جدی و قاطعانه با سلاطین اقتصادی مانند سلطان شکر، سلطان گوشت، سلطان دارو، سلطان دلار، سلطان سرکه، سلطان آهن و سلطان رایانه را که با خانواده‌های قدرت و ثروت پیوند دارند و در زمان انتخابات با تشویش در بازار و اقتصاد پرداختند، نیز از دیگر اقداماتی است که دولت جدید باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

کریمی‌قدوسی افزود: همچنین قطع دست غارتگران بیت‌المال مانند اختلاس ۳ هزار میلیاردی و همچنین برخورد با کسانی که در فتنه ۸۸ حامیان سران فتنه در محضر رهبر معظم انقلاب بودند و سنگ فتنه را به سینه می‌زدند، نیز باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: با دولت خبیث انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی براساس اسلام و با رویی ترش و از مواضع قدرت،‌ منطق و واقع‌بینانه رفتار کنیم چرا که آنها کمر به نابودی جبهه حق بسته‌اند و جبهه حق هم کمر به شکست آنان بسته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد:‌ دولتمردان آینده و همچنین مجلس توجه کنند که امام فرمودند ما با خواست خدا دست تجاوز همه ستمگران را در کشورهای اسلامی می‌شکنیم و با صدور انقلاب راستین و احکام محمدی به سیطره و ظلم جهانخواران خاتمه می‌دهیم و به یاری خدا راه را برای ظهور منجی و مصلح عالم و امامت مطلق امام زمان (عج) هموار می‌کنیم.

کریمی‌قدوسی گفت: همچنین تشکر ملت از دادگاه و قاضی شجاع پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی و درخواست مردم برای برخورد با دانه‌درشت‌ها خصوصاً چند نفر از نمایندگان و مسئولان گذشته نیز نشان می‌دهد که آنان خواستار رسیدگی به جرم همه عاملان پرونده هستند.

وی افزود:‌ در این پرونده صلاح و عدالت نیست که طناب دار تنها بر گردن ۳ نفر از مجرمان و محکومیت تا ۲۰ سال زندان برای بقیه افراد در نظر گرفته شود اما کسانی که در این فاجعه نقش بسزایی داشتند و در گرفتن تسهیلات خلاف قانون برای امیرمنصور آریا نقش ایفا می‌کردند، محاکمه نشوند.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر تشکیل دادگاه سران فتنه که تاکنون به دادگاه نرفته‌اند خواستار محاکمه افراد از جمله آقای خاتمی، موسوی، کروبی و افرادی امثال مهدی هاشمی و فائزه هاشمی که در فتنه ۸۸ اتاق جنگ تشکیل داده بودند، شد و گفت: دولت یازدهم هم باید در این مسیر انقلابی حرکت کند و از این اقدام انقلابی نیز حمایت نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار