نشست مدیران کانون های ۱۹ گانه در فضای مجازی اسکای روم برگزار شد

عباس زاده: به کانون ها به شکل قلک نگاه نشود، چون اهداف از بین می رود

تهران (پانا)- محمود عباس زاده، رئیس اداره فرهنگی هنری و ارودها و فضاهای پرورشی شهر تهران امروز در جلسه ای با حضور مدیران مناطق 19 گانه شهر تهران پیرامون مسائل و مشکلات کانون ها سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
عباس زاده: به کانون ها به شکل قلک نگاه نشود، چون اهداف از بین می رود

در آخرین روز پاییزی، جلسه ای با حضور محمود عباس زاده، رئیس فرهنگی هنری، اردوها وفضاهای پرورشی شهر تهران، حسن خوشبخت، کارشناس مسئول فرهنگی هنری شهر تهران و مدیران کانون های مناطق 19 گانه در فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.
عباس زاده، در مورد مسائل مالی و طرح های کانون ها سخن گفت.

وی بیان کرد: به کانون ها به شکل قلک نگاه نشود چون اهداف از بین می رود. امیدوارم با همفکری همه دوستان بتوانیم مشکلات و مسایل را به نحو احسن برطرف کنیم. اولین نکته مهم به معاونین مناطق اشاره کرد که پیگیر حل مسائل و مشکلات کانون ها باشند.
وی افزود: تعدادی از کانون ها در حال حاضر مدیر کانون ندارند، یا پست ها دچار مشکل است، که انشالله در اولین فرصت با بازدیدهای حضوری پیگیر برطرف کردن این مسائل هستیم.

عباس زاده در مورد جذب نیروی متخصص در کانون ها توضیحات لازم را بیان کرد و گفت: مدیران کانون ها باید در قسمتهای مورد نیاز اعلام نیاز کنند.
وی اضافه کرد: مسئولین کانون ها وظایف خود را برای جذب دانش آموزان و شرکت در کلاس های کانون ها در شرایط سخت کرونایی نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری کلاس های متنوع را در کانون ها داشته باشیم و باید بتوانیم زاویه دید روسای مناطق و مسئولین را به کانون ها جلب کرد.

وی در مورد تقسیم بندی استان بابت انجام فعالیتها و محدودیت های شان توضیحات لازم را بیان کرد. در آخر از همکارانی که در این مدت با توجه به شرایط سخت کرونایی در کانون ها فعالیت های خود را به نحو احسن انجام دادند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار