برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- جلسه شورای آموزش و پرورش با دستور جلسه «طرح نماد» در سالن هم‌اندیشی شهید باهنر آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان قدس

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس با حضور لیلا واثقی فرماندار، رضا جوکار امام جمعه، صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، محمد قاسمی رییس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سایر اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان و مسئولین ادارات مرتبط با طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) با دستور جلسه «طرح نماد» در سالن هم‌اندیشی شهید باهنر آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

در این جلسه گزارشی توسط کارشناسی مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خصوص اجرای طرح نماد در شهرستان قدس و پیگیری 45 مورد اورژانسی که به‌نتیجه رسیدند، در زمینه‌های مشکلات روانشناختی، مادی، قضایی و بهداشتی به کمک نهادهای همکار با آموزش و پرورش ارائه شد.

در ادامه جلسه مطالبی در خصوص اجرای طرح نماد در مدارس شهرستان‌های استان تهران، توسط رییس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دریاب، معاون اجتماعی انتظامی شهرستان قدس در خصوص آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های جدی جوانان در فضای مجازی ارائه و بر اهمیت اجرای طرح نماد جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید شد.

همچنین توسط حاضرین در این جلسه، نظرات و راهکارهایی جهت مرتفع شدن موانع و مشکلات اجرایی طرح نماد را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است در این جلسه از ایثار و مجاهدت زهرا وظیفه‌دار، مراقب سلامت یکی از مدارس شهرستان قدس که سال گذشته در حادثه‌ای که موجب قطع بند انگشتان یک دانش آموز شده بود با اقدام صحیح، به موقع، حرفه ای و ایثارگرانه خود موجب نجات عضو دانش‌آموز شد، همچنین از آیلار عباسزاده، دانش‌آموز خلاق و مبتکر شهرقدسی در ساخت آزمون‌های برخط در برنامه شاد، تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار