قدردانی از معلمان پژوهنده منطقه ۱۳ در هفته پژوهش

تهران (پانا)- انسیه شاهدانی، مسئول توسعه پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از برگزاری مراسم ویدوئو کنفراس اداره کل با موضوع تقدیر از همکاران پژوهنده به مناسبت هفته پژوهش با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، ابراهیم مجیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و همکاران پژوهشگر منطقه ۱۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از معلمان پژوهنده منطقه ۱۳ در هفته پژوهش

در این برنامه سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه13 ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به معلمان و دانش آموزان، پژوهنده گفت: پژوهش زیربنای برنامه ریزی های موفق و زمینه ساز رشد و توسعه پایدار جامعه است. هر جامعه ای برای ایجاد تغییرات جدی و گذر از وضعیت نامطلوب و رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده آل و همچنین بهتر شدن فعالیت ها، نیازمند تحقیقات و مطالعات پژوهشی است.
مدیر منطقه ۱۳ در زمینه اقدام پژوهی و درس پژوهی افزود: پژوهش باعث افزایش مهارتهای معلمان در امر آموزش می شود و معلمِ پژوهنده و پرسش گر می تواند دانش آموزانی متفکر، نقاد و بالنده تربیت کند.
ابراهیم مجیدی ضمن تبریک به همکاران پژوهنده گفت: امیدواریم در آینده شاهد گسترش پژوهش های اثر بخش در منطقه توسط همکاران باشیم.
شاهدانی ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش و قدردانی از تلاش همکاران در ایام هم گیر کووید ۱۹ و مکتوب کردن فعالیت های شان به صورت اقدام پژوهی گفت: شعار هفته پژوهش "مدرسه ی پژوهش محور، معلمِ پژوهنده و دانش آموزان پژوهشگر" است به همین دلیل باید نگاه اجرایی و تاثیر گذار به پژوهش داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی اساسی در نظر بگیریم و لذا تمامی دست اندرکاران آموزشی و اداری آموزش و پرورش و همچنین متخصصین در امر آموزش در این عرصه با ایجاد فرصت های مناسب در راستای آموزش مجازی، باعث تقویت خلاقیت، نوآوری و پویایی همه به ویژه دانش آموزان شوند.
شاهدانی افزود: در منطقه ۱۳ نه تنها در هفته پژوهش بلکه در هر زمانی که فرصت دست دهد از معلمین ایثارگر و پژوهشگر و دانش آموزان خلاق تقدیر به عمل آمده است.
جلسه ویدیو کنفرانس امروز به مناسبت هفته پژوهش با حضور مدیر کل ومسئولین پژوهشی مناطق شهر تهران برگزار شد و نرگس جهانگیری هنر آموز هنرستان معصومیه به عنوان منتخب کشوری در بیست و سومین دوره معلم پژوهنده در مورد فعالیتشان در اقدام پژوهی با موضوع "چگونه توانستیم با استفاده از نقشه مفهومی در درس طراحی صفحات وب، فرایند یادگیری و یاددهی را بهبود بخشم" بیاناتی را ارائه داد.
در این جلسه از پژوهشگران اقدام پژوهی، نرگس جهانگیری با رتبه کشوری، آزاده غفرانی دبیر دبیرستان راه زینب با رتبه استانی یک و هدی عسگرزاده آموزگار دبستان فرهنگ دختران با رتبه استانی یک به نمایندگی از سایر منتخبین با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدیر منطقه و معاون توسعه مدیریت و پشتیباتی در این جلسه تقدیر شد. لازم به ذکر است، از بقیه همکاران منتخب استانی هم در برنامه ی دیگری تقدیر به عمل خواهد آمد.
شاهدانی در پایان گفت: امیدواریم با در اختیار قرار دادن تجربیات، پژوهش، تحقیق و ایجاد زیرساخت های مفید بتوانیم در عرصه‌های توسعه و ترویج امر پژوهش در امور آموزشی و خدمت به دانش آموزان و آینده سازان کشور شاهد موفقیتهای چشمگیر در توسعه و فناوری و آموزشی کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار