پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن ، عترت و نماز

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن ، عترت و نماز و آغاز سی ونهمین دوره مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن ، عترت و نماز

متن پیام مهین منافی به شرح زیر است:

بهره گیری از آموزه های قرآنی و دینی جریان تربیتی را زلال تر می سازد ، آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین نهاد تربیتی کشور وظیفه سنگین و بس خطیر را برعهده دارد تا با اجرا و انجام برنامه های متنوع آموزشی و تربیتی زمینه رشد و ارتقاء شخصیتی دانش آموزان را فراهم سازد. در این میان جایگاه شایسته و بایسته آموزه های دینی در نظام تربیتی کشور و همچنین نقش انس و الفت نوجوانان با قرآن و معارف دینی در تقویت و توسعه ی باورهای دینی ایجاب می کند که برنامه های قرآنی و فعالیت های مرتبط با این حوزه با جدیت و عنایت بیشتری پیگیری شود. در این راستا همه ساله همکاران حوزه پرورشی با انجام فعالیت های متنوع از جمله برگزاری مسابقات قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و احکام، مداحی و انشای نماز شور ، نشاط و معرفت دینی ویژه ای به جمع دانش آموزان می بخشند.

بر این اساس هفته بزرگداشت قرآن ، عترت و نماز آغاز سی و نهمین دوره مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور می باشد . اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران عزیزم ( معلمان، مربیان و معاونین پرورشی) که با تلاش و همت بلند خود چراغ دل انگیزترین فعالیت های تربیتی را روشن نگه داشته اند. تأکید می کنم که همه ما وظیفه داریم در روزگاری که آسیب های اجتماعی در گیر و دار گسترش فضاهای مجازی، حاکمیت رسانه، جریان تنفسی تربیت اصولی و اعتقادی را به چالش کشیده باید از همه توان و ظرفیت موجود بهره بگیریم تا در جهت تربیت سالم و متعالی گامهای اثربخش برداریم. به یقین در این راستا بهره مندی از آموزه های قرآنی و دینی جریان تربیتی نسل فرداساز را زلال تر خواهد ساخت.

امید که عنایت الهی همواره قرین لحظات شما همکاران عزیزم باشد تا در رشد و هدایت نوجوانان ایران عزیز سهمی به مبارکی آفتاب داشته باشید.

منافی
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار