مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب صعود چهل ساله انقلاب اسلامی در کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا)- جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب صعود چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور معاون ‏پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی وفرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ‏دانش آموزی در محل دفتر معاونت پرورشی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب صعود چهل ساله انقلاب اسلامی در کاشمر برگزار شد

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این جلسه گفت: آنچه که دشمن در صدد ایجاد آن است، القای روحیه یاس ونامیدی در قشر جوان ونوجوان می باشد. وظیفه ما به عنوان خدمت گزاران حوزه پرورشی که وظیفه مقابله با تهاجمات مختلف دشمن را برعهده داریم این است که برای مقابله ومبارزه با برنامه های مختلف دشمن برنامه ریزی کنیم و بتوانیم روحیه خودباوری واعتماد به نفس را در سطح جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: یکی از منابعی که میتواند دراین زمینه مفید فایده قرار گیرد و باعث راسخ شدن عزم نوجوانان وجوانان عزیز ما گردد، محتواهایی است که در زمینه پیشرفت و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران نگاشته شده و عرضه شده است.

معاون پرورشی آموزش و پروش گفت: کتاب صعودچهل ساله انقلاب اسلامی نوشته حجت الاسلام والمسلمین راجی منبع بسیار مفید وخوبی برای معرفی در این زمینه می باشد.و ماعزم داریم که هماهنگی وبرنامه ریزی کنیم تا بتوانیم به همت تشکل های مختلف مسابقه ای در این زمینه طراحی ودر دهه فجر انقلاب اسلامی انشاءالله اجرا کنیم.

عباس احمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی وفرهنگیان کاشمر نیز با بیان اینکه دانش آموزان باید با فعالیت های نسل انقلاب آشنا شوند تا براحتی صید برنامه ها و تبلیغات رسانه ای دشمنان قرار نگیرند گفت: کتاب هایی مثل صعود چهل ساله می تواند به پرسش های زیادی از نوجوانان حق طلب پاسخ دهد لذا همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا افراد بیشتری را جذب مسابقه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار