تردد در محورهای برون‌شهری 2.1 درصد کاهش یافت

تهران (پانا) - در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۱ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
 تردد در محورهای برون‌شهری 2.1 درصد کاهش یافت

بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت محورهای شمالی، اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

همچنین محور چالوس آزادراه قزوین - رشت دارای بارش و مه گرفتگی در ارتفاعات، محورهای فیروزکوه و هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان خبر می دهد.

اکنون محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی و محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا و گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاده، وازک - بلده و پونک - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

براساس آخرین آمار اعلام شده محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بود و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار