تاکید بر تمدید مهلت کلاسگذاری و حدنصاب دوره انتقال سوادآموزی

تهران (پانا) - چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان در سال 1399 به ریاست شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر تمدید مهلت کلاسگذاری و حدنصاب دوره انتقال سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، شاپور محمد زاده در چهارمین جلسه شورای مرکزی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: بار دیگر اوج خباثت، عداوت و کینه‌توزی دشمنان قسم خورده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترور شوم دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این شهید بزرگوار به جمع یاران شهیدش پیوست.

محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان شهادت دانشمند برجسته، شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب و همکاران فرهنگی تسلیت گفت و افزود بار دیگر اوج خباثت، عداوت و کینه‌توزی دشمنان قسم خورده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترور شوم دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این شهید بزرگوار به جمع یاران شهیدش پیوست.

سپس محمدزاده به دغدغه های استانها در جلسه مشترک ویدئوکنفرانسی معاونین سوادآموزی با اعضای شورای مدیران سازمان اشاره کرد و گفت اغلب استانها دغدغه ی پوشش حجم ابلاغی و کیفیت آموزش در شرایط کرونا را داشتند و یکی از مسائلی که مطرح کردند تمدید مهلت کلاسگذاری و کاهش حدنصاب کلاس های دوره انتقال را عنوان می کردند و امیدوارم با تصویب و ابلاغ این دو موضوع، کمکی به روند آموزش با کیفیت داشته باشیم.

در پایان محمد زاده از زحمات همه همکاران تشکر کرد و گفت نامه تنظیم شده با ملاحظات زیر اصلاح و به استانها جهت اجرا در سال 1399 ارسال شود:

1- مهلت کلاسگذاری دوره انتقال تا پایان دی ماه، دوره تحکیم تا پانزدهم بهمن ماه و دوره سوادآموزی تا پایان بهمن ماه تمدید شود.

2- کاهش حد نصاب دوره انتقال از 10 نفر به 7 نفر مشروط بر اینکه میانگین سوادآموز به کلاس دوره انتقال در سر جمع استان از 10 نفر کمتر نباشد.

3- به استانها تا پایان آذر ماه برای تعیین و تکلیف ورود اطلاعات نتایج کلاس های پایان یافته سال 1398 مهلت داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار